آگهی فراخوان عمومی و ارزیابی کیفی تامین کنندگان دستگاه حفاری مغزه گیری شرکت صنایع خاک چینی ایران

شرکت صنایع خاک چینی ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی کیفی تامین کنندگان واجد شرایط مندرج در اسناد ارزیابی کیفی جهت تامین دستگاه حفاری مغزه گیری با قابلیت حفاری تا عمق 2500 متر اقدام نماید. لذا بدینوسیله از کلیه تامین کنندگان فعال در این زمینه دعوت بعمل می آید از تاریخ انتشار آگهی تا پایان روز دوشنبه مورخه 1401/9/28 نسبت به دریافت اسناد فراخوان از طریق سایت شرکت صنایع خاک چینی ایران به نشانی www.icckaolin.com بخش مناقصات و مزایدات اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ازریابی کیفی:

  • تصویر اساسنامه و روزنامه رسمی شرکت
  • تصویر آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • تصویر گواهی مالیات بر ارزش افزوده
  • کاتالوگ و مشخصات فنی تجهیزات
  • تصویر گواهی نمایندگی انحصاری و خدمات پس از فروش معتبر
  • ارائه مدارک و توضیحات لازم در خصوص شرایط تحویل، خدمات پس از فروش، تأمین قطعات یدکی، رزومه کاری،‌ دستگاههای فروخته شده و فعال در ایران و … .

ضمناً اعلام می دارد آخرین مهلت تحویل پاکت های حاوی اسناد فراخوان عمومی فوق الذکر و بصورت لاک و مهر شده به همراه نامه اعلام آمادگی، تا ساعت 16 روز یکشنبه مورخه 1401/10/4 خواهد بود، لذا از متقاضیان دعوت می­گردد اطلاعات درخواستی را قبل از پایان مهلت مقرر به دبیرخانه محرمانه کارخانه به نشانی استان آذربایجان شرقی، مرند، کیلومتر 5 جاده قدیم مرند-جلفا، شرکت صنایع خاک چینی ایران، کد پستی 54371666861 ، تلفن 4-04142350772 و یا دفتر تهران به آدرس تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهارراه اسفندیار، خیابان شهید رحیمی، شماره 2، طبقه 6، کد پستی 1967916974، تلفن: 9-02122018107 ارائه نمایند.

*متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر با شماره تلفن: 4-04142350772 (داخلی 272) تماس حاصل فرمایند.

*شرکت صنایع خاک چینی ایران در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

*پس از بررسی و ارزیابی لازم، از تامین کنندگان واجد شرایط و تایید صلاحیت شده جهت دریافت برگه پیشنهاد قیمت و اسناد مناقصه کتباً دعوت به عمل خواهد آمد.

*هزینه انتشار این آگهی بر عهده برنده نهایی مناقصه خواهد بود.

امور مهندسی تامین و قراردادهای شرکت صنایع خاک چینی ایران (سهامی عام)

فرم های ارزیابی تامین کنندگان دستگاه حفاری مغزه گیری

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *