به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرند، حکم ریاست این ستاد در شرکت صنایع خاک چینی ایران به منصور پورمهدی، مدیر عامل این شرکت اعطا شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرند در این مراسم با اشاره به لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: یکی از زمینه های مهم اجرای این فریضه الهی در بخش فرهنگی و در بین خانواده ها است که باید نسبت به گذشته بیشتر در این زمینه فعالیت شود.

حجت الاسلام کریمی افزود: با توجه به تاکید دین مبین اسلام به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، مسئولین امر باید در اجرای این امر مهم بیشتر از گذشته تلاش کنند چراکه دشمن با استفاده از فضای مجازی درصدد آسیب رساندن به بنیان خانواده که اصلی ترین بخش وجودی هر جامعه است به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

وی گفت: شرکت صنایع خاک چینی ایران همواره با تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل در شهرستان مرند و کشور، پیشگام در مسائل فرهنگی جامعه نیز بوده و امید است در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز این روند را همچون گذشته انجام دهد.

در پایان این مراسم از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرند، منصور پورمهدی مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان رییس این ستاد در شرکت و نادر رباطی به عنوان دبیر این ستاد در این شرکت معرفی شدند.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *