استفاده بهینه از معادن یکی از راههای رونق در مناطقی معدنی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، علی محمودی عضو هیئت مدیره، احسان احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه، محمد مهدی سموعی سرپرست مدیر روابط عمومی به همراه مدیران شرکت از معدن کائولن زنوز، خط تولید کائولن فرآوری شده و کارخانه تولید بلوک سبک اتوکلاو شده بازدید کردند.

امیرحسین نادری در این بازدید خواهان استفاده از سایر معادن در حوزه فعالیت این شرکت شد.

وی افزود: بهره برداری صحیح از معادن یکی از راههای رونق در آن منطقه محسوب می شود و شرکت صنایع خاک چینی ایران می تواند با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه استخراج مواد معدنی، گامی بلند در شناسایی و بهره برداری از سایر معادن در حوزه فعالیت خود باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در حاشیه بازدید از خط فرآوری انواع کائولن نیز خواهان افزایش تولید و صادرات این محصول شد.

امیرحسین نادری گفت: در حال حاضر شرکت صنایع خاک چینی ایران بیش از 80 درصد از کائولن فرآوری شده که یکی از مواد اصلی مورد استفاده در صنایع چینی و سرامیک و کاشی است باید اهداف خود در جهت صادرات این محصول را گسترده تر کند.

وی همچنین از خط تولید محصول بلوک سبک اتوکلاو شده که محصول جدید این شرکت محسوب می شود ضمن تقدیر از مدیران و پرسنل این شرکت در راه اندازی این کارخانه بزرگ، افزود: این کارخانه به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید بلوک و پانل سبک گازی اتوکلاوشده در ایران است که با توجه به ویژگی هایی همچون سبکی وزن، عایق صوت و انرژی، میتواند محصولی ارزشمند در صنایع ساختمان سازی استفاده شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: مدیران این شرکت با همراهی و همفکری مدیران تاصیکو و شستا زمینه صادرات این محصول را فراهم کنند تا باعث ارزآوری برای کشور و آبادانی هر چه بیشتر منطقه باشند.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *