برگزاری عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت صنایع خاک چینی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت صنایع خاک چینی ایران برای سال مالی منتهی به 29اسفندماه۱401 با بیش از 82درصد از سهامداران برگزار و به ازای هر سهم 1750 ریال سود تقسیم شد.

پس از تعیین اعضای هیئت رئیسه مجمع، مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران با ارائه فعالیت های این شرکت از افزایش فروش در سال گذشته و ثبت رکورد مجموع فروش و فروش صادراتی شرکت خبر داد.
منصور پورمهدی با اشاره به جایگاه این شرکت در کشور گفت: بخش طرح بلوک سبک گازی اتوکلاوشده اتمام یافته و در حال تولید و فروش محصول فوق است و برنامه ریزی جهت صادرات این محصول را نیز در برنامه سال جاری خود دارد.
بر اساس این گزارش، فروش شرکت از مبلغ  6084 میلیارد ریال در سال 1400به مبلغ8318میلیارد ریال در سال ۱401رسیده که رشد37 درصدی داشته است.
همچنین سود خالص در سال 1400 به مبلغ 4415میلیون ریال بود که در سال 1401 این میزان با رشد 45درصدی به مبلغ 6414میلیون ریال رسیده است.
در پایان این مراسم، هیات رئیسه مجمع ضمن تشکر از هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت بابت عملکرد درخشان در سال ۱401 مقرر نمود، از سود قابل تقسیم، مبلغ 6125000 میلیون ریال به سهامداران پرداخت گردد که با این تصمیم به ازای هر سهم مبلغ1750 ریال سود تعلق خواهد گرفت .
لازم به ذکر است شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کائولن فراوری شده و درجه بندی شده در کشور، از مجموعه شرکتهای تابعه شستا و هلدینگ صدر تامین است.

 

 

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *