مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در جلسه با مدیران و پرسنل شرکت صنایع خاک چینی ایران خواهان پرورش نیروهای فعال در زمینه معادن شد.

امیرحسین نادری با حضور در جلسه با مدیریت و پرسنل این شرکت، استان آذربایجان شرقی را جز استانهای با  ظرفیت بالایی در بخش معادن عنوان کرد.

وی گفت: یکی از وظایف مدیران این شرکت، ایجاد بسترهای لازم جهت پرورش نیروهای کاری در زمینه فعالیت در معادن است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین افزود: کائولن فرآوری شده که مواد اصلی تشکیل دهنده کاشی، سرامیک و چینی آلات است، هر چه این مواد تشکیل دهنده دارای کیفیت و مرغویت بالایی باشند می توان شاهد کیفیت مطلوب محصول نهایی شد.

امیرحسین نادری صادرات محصولات کاشی، سرامیک و چینی آلات به سایر کشورهای جهان را صادرات فرهنگ ایرانی عنوان کرد و گفت: این محصولات برای مدت زیادی در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند که نوعی انتقال دهنده و صادر کننده فرهنگ ایران نیز هستند.

درا ین جلسه منصور پورمهدی، مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران از روند تولید و فروش محصولات این شرکت گزارشی را ارائه کرد.

شرکت خاک چینی ایران  تولیدکننده انواع کائولن درجه بندی و فرآوری شده است که مواد اولیه پشتیبان صنایع تولید کننده ظروف چینی، چینی بهداشتی، کاشی و سرامیک، مقره سازی عایق ها، سیمان سفید، بتن سبک، آجرنسوز است و از سال جاری نیز خط تولید بلوک سبک اتوکلاو شده را نیز راه اندازی کرده است و این محصول را به فروش می رساند.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *