به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شهرستانهای مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با حضور در این شرکت از رفع موانع تولید در صنعت و معادن خبر داد.

عزت الله اکبری با حضور در شرکت ومعدن کائولن شرکت صنایع خاک چینی ایران، از روند فعالیت در این معدن بازدید کرد و گفت: هدف از حضور در این معادن بررسی میدانی از روند فعالیت معادن و صنایع در کشور است تا بعد از بررسی های لازم، اقدامات در جهت رفع موانع در مجلس شورای اسلامی به کمک نمایندگان مجلس صورت پذیرد.

وی همچنین با حضور در کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی سبک گاز اتوکلاوشده، این کارخانه را یکی از به روزترین کارخانجات ایران عنوان کرد که با همت و تلاش پرسنل جوان ایرانی احداث شده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از روند افزایشی بهره برداری از معادن استان خبر داد.

معصومه پاشایی گفت: معدن کائولن شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان یکی از بزرگترین معادن در شمال غرب آسیا در زمینه تولید کائولن که مواد اولیه ساخت ظروف چینی و صنایع کاشی و سرامیک است که در سال گذشته بالاترین رکورد تولید و فروش در تاریخ فعالیت خو را به ثبت رسانده است و امید است با حضور روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی شاهد افزایش بهره برداری از معادن در سطح استان و به دنبال آن افزایش اشتغال جوانان باشیم.

وی افزود: به زودی شاهد افتتاح بزرگترین کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی سبک گازی اتوکلاو شده در ایران که توسط شرکت صنایع خاک چینی ایران در شهرستان مرند احداث شده است خواهیم بود که این خود نویدی برای افزایش حضور سرمایه گذاری و اشتغال جوانان منطقه است.

منصور پورمهدی، مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران نیز در این بازدید از روند فعالیت های شرکت گزارش ارائه داد.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *