به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، فرمانده سپاه مرند به همراه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج کارگری با حضور در این شرکت به مناسبت روز بزرگداشت جهانی کار و کارگر، این روز را به تلاشگران و پرسنل این شرکت تبریک گفتند.

سرهنگ هنرور، فرمانده سپاه مرند در این دیدار با اشاره به جایگاه شرکت صنایع خاک چینی ایران در سطح استان و شهرستان گفت: محصولات این شرکت با کیفیتی بالا به نقاط مختلف کشور و خارج از کشور صادر می گردد که این خود افتخاری برای این منطقه محسوب می شود.

وی افزود: در سالهای اخیر به همت مدیران این شرکت، شاهد افزایش میزان تولیدات این کارخانه و ایجاد کارخانه جدید در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین هستیم که امید است با حمایت مسئولین شاهد پیشرفت روزافزون این کارخانه باشیم.

مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در این دیدار از حضور فرماندهی و کادر سپاه مرند قدردانی کرد و گفت: تمامی پرسنل این شرکت زیرسایه ولایت به صورت بسیجی در حال فعالیت هستند که ثمره این مجاهدتها، افزایش میزان تولید و فروش و احداث طرح های دانش بنیان در منطقه است.

منصور پورمهدی گفت: پرسنل این شرکت همواره با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تولید گام برداشته اند و امید است در سال جاری نیز شاهد آغاز چندین طرح تولیدی در این شرکت باشیم.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *