طی مراسمی غلام رضا سلیمانی از مجموعه صدرتامین خداحافظی کرد و حسین هاشمی فعالیت خود را در تاصیکو به عنوان سرپرست آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور سعید عبودی، رئیس هیات مدیره و مدیران تاصیکو برگزار شد، از زحمات غلامرضا سلیمانی تقدیر شد. در ابتدای جلسه عبودی ضمن تبریک ایام دهه فجر، با تقدیر از زحمات سلیمانی گفت: در این مدت با سکان داری دکتر سلیمانی، هلدینگ صدر تامین چهره بسیار ارزشمندی در بین سهامدارن و سرمایه گذاران صدر تامین پیدا کرده است. در این مدت 2 سال و نیم موانع زیادی که سد راه توسعه صدر تامین بود با اقدامات راهبردی و مدیریت دقیق سلیمانی رفع شد و مسیر رشد هموار تر شد، امید واریم که از وی در مدیرت های کلان کشور بهره کافی برده شود.

عبودی افزود: با اینکه حسین هاشمی به عنوان عضو هیات مدیره غیر موظف در صدر تامین حضور داشت، بسیار راهگشا بوده و با پیشنهادهای سازنده خود توانست مشکلات زیادی را حل کند. هاشمی بدنه شرکت را به خوبی می شاسند و توانایی هدایت و تحقق برنامه هایی که در پیش روی هلدینگ است را دارد.

غلامرضا سلیمانی، با قدردانی از پرسنل شرکت گفت: برای کلیه کارکان صدر تامین اعتلای نام شرکت بر هر کار دیگر ارجحیت داشته و هدف کلی اعتلای نام شرکت بوده است.

وی افزود: آرزوی من این است که آقای هاشمی بیش از من منشا خیر و برکت برای سهامداران باشد.

حسین هاشمی، سرپرست جدید هدلینگ، با تشکر از زحمات سلیمانی در طول مدت مدیریت وی و قدردانی از تلاش بی وقفه و حضور پرنگ دکتر سلیمانی و سایر اعضای هیات مدیره، گفت: برای دکتر سلیمانی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوام با همکاری پرسنل ستادی و مدیران عامل شرکت های تابعه و همکارانشان بتوانیم قدم های محکمی برداریم.

وی گفت: اعتقاد قلبی من به مدیریت مشارکت محور بوده و امید دارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود با نگاه تیمی و مشارکتی حرکت رو به جلو خود را ادامه دهیم و با هم افزایی و خرد جمعی و توجه ویژه به اهداف هلدینگ به مجموعه صدر تامین شتاب بیشتری بدهیم.

وی افزود: مهم ترین وظیفه ما، نظارت بر منابع عظیم شرکت است و توجه به اشتغال زایی، عدالت اجتماعی و فقر زدایی از محوری ترین اقدامات ما در ادامه کار خواهد بود.

حمزه وکیلی، عضو موظف هیات مدیره تاصیکو و معاون نظارت بر شرکت ها نیز بیان داشت: روحیه پرسنل جهادی بوده است و تمامی توان همکاران ما طی این مدت خدمت به مردم عزیز ایران است بنابراین امیدواریم در ادامه راه نیز با اتکا به پتانسیل خانواده بزرگ صدرتامین شاهد رشد، توسعه و تحقق برنامه های صدرتامین باشیم.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *