به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، این شرکت شایسته دریافت سپاس نامه از یازدهمین جشنواره ملی بهره وری شد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران در این دوره از جشنواره ملی بهره وری با ارائه پروژه طراحی و ساخت خط چهارم فرآوری کائولن شایسته دریافت سپاس نامه شد.

دبیر جشنواره ملی بهره ‌وری گفت: طی چند سال اخیر حدود یک‌ هزار و 200 پروژه در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده و بانک اطلاعاتی عظیمی از پروژه‌های موفق در زمینه ارتقای بهره‌وری در کشور شکل گرفته است که با کمک دانشگاه تربیت مدرس و سایر مراکز علمی، این پروژه‌ها به عنوان بسته‌های آموزشی تدریس خواهد شد.
فرشید شکرخدایی با تاکید بر استفاده از بهینه‌کاوی افزود: مسابقه ملی بهینه‌کاوی که ثبت 180 تجربه موفق کشوری را به همراه داشت نیز از سوی دبیرخانه این جشنواره به منظور گسترش فرهنگ بهره‌وری در جامعه پیاده‌سازی و اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه موضوع بهره‌وری به رضایت و انگیزه کارکنان نیز ارتباط دارد، گفت: در حال حاضر پلتفرم آنلاین «مرکز اندازه‌گیری بهره‌وری ایران» 38 هزار نفر از 137 شرکت را با ارایه پرسشنامه برای سنجش رضایت کارکنان پوشش داده است که با همین روند، تا چهار سال آینده انتظار داریم بتوانیم میانگین‌های رسمی کشور را در زمینه رضایت کارکنان و تعلق سازمانی منتشر کنیم.

سرپرست شرکت صنایع خاک چینی ایران، اجرای پروژه طراحی و ساخت خط چهارم فرآوری کائولن را در راستای بومی سازی محصولات تولیدی عنوان کرد.

پورمهدی گفت : این طرح توسط پرسنل شرکت و با هدف افزایش ظرفیت تولید، تامین نیاز مشتریان و کاهش وابستگی آنان به محصولات وارداتی، بالابردن ظرفیت آسیاب شین یه از 26 تن به 42 تن در ساعت و مدیریت هزینه و کاهش قیمت تمام شده محصول انجام شده است.

وی تاکید کرد که مدیریت و پرسنل این شرکت همواره با سرلوحه قراردادن منویات و شعار سال رهبری، در جهت خودکفایی و خوداتکایی گام برداشته است و اکنون تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کائولن در ایران شده است.

شرکت صنایع خاک چینی ایران با دارابودن معدن کائولن، تولیدکننده انواع کائولن فرآوری و درجه بندی شده جهت استفاده در صنایع تولید کننده ظروف چینی، چینی بهداشتی، کاشی و سرامیک، مقره سازی عایق ها، سیمان سفید، بتن سبک، آجرنسوز است.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *