به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، سرپرست جدید این شرکت در دیدار با امام جمعه شهر مرند بر ارتقاء جایگاه و افزایش ظرفیت تولید آن تاکید کرد.

پور مهدی در این دیدار از وضعیت فعلی شرکت گزارشی ارائه کرد و افزود: بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی شبک گازی اتوکلاوشده و ملات خشک در ایران توسط نیروهای جوان و متخصص کشور احداث شده است که طی ماه آینده با حضور مسئولین کشوری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدیران و پرسنل سخت کوش این شرکت همواره با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روند رو به رشد در حوزه صنعت و معدن را طی کرده است و امید است در این راه همچون گذشته با استفاده از راهنمایی های ائمه جمعه، گام های بلندی در جهت اشتغال زایی و توسعه کارخانجات تولیدی بردارد.

امام جمعه شهر مرند نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید شرکت صنایع خاک چینی ایران، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت دانش جوانان و متخصصین این شهرستان شد.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: شرکت صنایع خاک چینی ایران یکی از شرکتهای مهم در تولید انواع کائولن در سطح کشور و منطقه غرب آسیا به شمار می آید که باید از این ظرفیت در جهت افزایش کارخانجات محصولات فرآوری کائولن در شهرستان استفاده کرد.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *