به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال جاری این شرکت با حضور معاونین و مدیران ارشد تاصیکو، مدیر عامل، رئیس هیت مدیره و دیگر مدیران شرکت صنایع خاک چینی ایران به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

در ابتدای جلسه منصور پورمهدی، مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در خصوص آخرین وضعیت شرکت و پروژه های در دست اجرا گزارشی ارائه داد.

وی گفت: در شش ماه اول سال جاری سود خالص شرکت 17درصد و فروش 25 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه از افزایش 726 درصدی صادارت کائولن فرآوری شده در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه خبر داد و افزود: فروش صادراتی کائولن در  طی شش ماهه نخست سال گذشته 62941 میلیون ریال، حدودا معادل 258 هزار دلار بود که امسال این میزان صادرات با افزایش 726 درصدی به  520175 میلیون ریال، حدودا معادل دو میلیون دلار رسیده که منابع ارزی حاصل شده صرف تسویه تسهیلات ارزی خواهد شد.

منصور پورمهدی گفت: سود خالص نیز در شش ماهه سال گذشته 2451474 میلیون ریال بود که امسال با رشد 17 درصدی به 2858446 میلیون ریال رسیده است.

وی همچنین در مورد سود عملیاتی با اشاره به رشد 13 درصدی آن افزود: سود عملیاتی شرکت طی شش ماهه سال جاری به میزان 2859454 میلیون ریال است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته که 2526731 میلیون ریال بود دارای رشد 13 درصدی است.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران همچنین از فروش محصول جدید این شرکت با عنوان بلوک سبک اتوکلاوشده خبر داد و گفت: طی شش ماهه سال جاری که فروش این محصول آغاز شده است، 2778 مترمکعب انواع بلوک سبک اتوکلاوشده به فروش رسیده است که امید است با بازاریابی این محصول در طی سال جاری شاهد افزایش فروش این محصول نیز باشیم.

منصور پور مهدی در مورد روند تکمیل شدن پروژه احداث بلو ک وپانل مسلح بتنی سبک گازی اتوکلاو شده و ملات خشک نیز گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت 96درصدی در حال تکمیل شدن است که امید است طی دو تا سه ماه آینده شاهد بهره برداری کامل این پروژه نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *