آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام

 شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام)

به شماره ثبت 4662و شناسه ملی10101038610

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت صنایع خاک چینی ایران( سهامی عام) و یا نمایندگی قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت می شود در جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت که در ساعت  9:30  صبح روز  سه شنبه مورخ 1402/03/02 در محل تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از خیابان جام جم- نرسیده به چهارراه پارک وی- مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار میگردد.حضور بهم رسانند.

از کلیه سهامداران محترم دعوت میشود قبل از شروع جلسه شخصا یا از طریق وکیل یا نماینده قانونی خود با دردست داشتن اصل کارت ملی و وکالت نامه برای دریافت کارت ورود به جلسه در روز قبل به آدرس شرکت به نشانی تهران-خیابان آفریقا بالاتر از چهارراه اسفندیار- خیابان شهید رحیمی- پلاک 2- طبقه 4،5و6 و در روز مجمع در محل برگزاری مجمع اقدام نمایند. همچنین آن دسته از سهامدارانی که امکان حضور در مجمع را ندارند می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس WWW.ICCKAOLIN.COM  اقدام به مشاهده مجمع و مطرح نمودن سوالات خود نمایند. ونیزسهامداران گرامی می توانند اطلاعات مورد نظر خود را از سامانه کدال به نشانی WWW.CODAL.IR دریافت نمایند.

*توجه :جهت ورود به جلسه ارائه کارت ملی و کد سهامداری برای کلیه افراد و ارائه معرفی نامه (مشتمل بر شناسه ملی و شماره ثبت اشخاص حقوقی)برای نمایندگان اشخاص حقوقی الزامی است.

دستور جلسه:

  • اصلاح اساسنامه شرکت به شرح مفاد مواد زیر:
  • ماده 15 اساسنامه (اعلام افزایش سرمایه و ارسال گواهی های حق تقدم)
  • ماده 19 اساسنامه (وظایف و اختیارات مجامع عمومی)
  • ماده 30 اساسنامه (تکمیل اعضای هیئت مدیره )
  • سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد

 هیات مدیره شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام)

 

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *