به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام مادر و زن، از بانوان شاغل در این شرکت تجلیل شد.

سرپرست شرکت صنایع خاک چینی ایران در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و هفته گرامیداشت جایگاه مادر و زن، از تلاشهای بانوان شاغل در این شرکت قدردانی کرد.

منصور پورمهدی گفت: حضرت فاطمه(سلام الله علیها) به عنوان مادری مهربان و همسری نمونه در جهان شناخته شده است و امید است تمامی بانوان با الگوگیری از رفتار این بانو در زندگانی خود مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنند.

وی با اشاره به جایگاه مهم زن در جامعه افزود: زنان در هرجامعه ای مسئولیت های بزرگ و مهمی داشته و دارند و یکی از ارکان اصلی در شکل گیری جامعه ای پویا و سالم هستند چرا که بخش مهمی از تربیت فرزندان بر عهده مادران است.

سرپرست شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه به رشادت های زنان جامعه اسلامی در تمامی زمینه ها اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ اسلام، شاهد حضور زنانی بودیم که با رشادت پای عهد و پیمان خود با اسلام و کشور ثابت قدم ماندند و اکنون راه را برای نسل زنان در زمان حال جهت پیشرفت و ترقی فراهم کرده اند و امید است بانوان در هر عرصه ای، پایبند رشادت های آنان باشند و وظیفه خود که رشد و ترقی کشور است را به خوبی انجام دهند تا هر روز شاهد رسیدن کشور به قله های موفقیت باشیم.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در شرکت صنایع خاک چینی ایران با اهدا هدیه تجلیل شد.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *