به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با حضور در شهرستان مرند از مجموعه های تولیدی شرکت صنایع خاک چینی ایران و عالم آرا بازدید کرد.

بازیان در بازدید از مجموعه شرکت صنایع خاک چینی ایران و کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی گازی اتوکلاو شده و ملات خشک، بر روند نوسازی و دانش بنیان کردن اغلب شرکت های ز یر مجموعه شستا تاکید کرد.

وی افزود: اغلب شرکت های زیر مجموعه شستا دارای قدمت 15 الی 20 ساله هستند که شستا در نظر دارد با مشارکت دانشگاه ها این مجموعه ها را دانش بنیان کرده تا محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید کنند.

مدیرعامل شستا هدف از این اقدام را افزایش کیفیت محصولات تولیدی عنوان کرد و گفت: به روز کردن تجهیزات مجموعه های تولیدی باعث کاهش قیمت تمام شده، کاهش هزینه ها، بالابردن بهره وری و افزایش کمی و کیفی محصولات می شود.

بازیان در ادامه تحریم های ظالمانه علیه کشور را فرصتی برای خودکفایی در صنعت کشور عنوان کرد و افزود: در برخی از زمینه ها که دچار ضعف بوده و تصور اشتباهی از قضایا با عنوان اینکه قادر به حل آن نیستیم را داشتیم که تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران باعث شد تا با خود اکتفایی در بیشتر زمینه ها باعث پیشرفت و شناخت نقاط ضعف و قوت شویم و از امکانات و نیروی های داخلی به نحو مطلوب بهره ببریم.

مدیر عامل شستا همچنین در بازدید از شرکت عالم آرا مشکلات مدیریتی و راهبردی را باعث توقف تولید محصولات این شرکت عنوان کرد.

بازیان گفت: باید به این مجموعه نگاه بازبینانه ای داشته باشیم و بانکها نیز فرصت لازم برای احیای این مجموعه را که خواست عموم مردم شهرستان مرند است را انجام دهند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) افزود: هرکسی تلاش در جهت توقف یک مجموعه تولیدی را انجام دهد در خط دشمن گام برمیدارد و این مجموعه اجازه توقف تولید در هیچ کدام از واحدهای تولیدی را نخواهد داد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران یکی از بزرگترین تولید کننده انواع کائولن فرآوری و درجه بندی شده در کشور است و شرکت عالم آرا نیز تولید کننده انواع لوله و اتصالات GRP می باشد.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *