منصور پورمهدی ضمن اعلام این خبر گفت: این شرکت در دوم خرداد ماه سال جاری مجمع سالیانه خود را برگزار و سود آن را طبق مصوبه مجمع همچون سالهای گذشته به حساب سهامداران واریز خواهد کرد.

وی افزود : شرکت صنایع خاک چینی ایران با اعتبار چندین ساله خود در زمینه صنعت، همواره در جهت سوددهی برای سهامداران خود بوده و است و جای هیچ گونه نگرانی از بابت تاخیر یا کاهش سود شرکت وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه گفت: این شرکت در حال حاضر با افزایش تولید و فروش در راستای تعهد به وظیفه خود در قبال سهامداران به صورت شبانه روزی در تلاش است و امید است در طی سال جاری و سالهای آینده با بهره برداری از پروژه های در دست احداث گام بلندی در جهت اشتغال جوانان و سودآوری برای سهامداران این شرکت ایفای نقش کند.

پورمهدی در خصوص برخی اظهارات در خصوص تعاونی مصرف کارکنان شرکت افزود: تعاونی مصرف شرکت صنایع خاک چینی ایران در حال انجام مراحل ثبتی خود است و تعاونی که قبلا در شهر مرند به نام خاک چینی و سهامدارن شکل گرفته است ارتباط مستقیمی با این شرکت نداشته و در نتیجه نحوه توزیع کالا در این تعاونی نیز در اختیار مدیران شرکت صنایع خاک چینی ایران نیست.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *