به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند طی بازدید از این شرکت، صنعتگران را فعالین جبهه نبرد اقتصادی عنوان کرد.

داود عباسی با حضور در شرکت صنایع خاک چینی ایران از کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی سبک گازی اتوکلاو شده بازدید کرد و گفت: در حال حاضر این کارخانه به عنوان بزرگترین کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی سبک گازی در کشور در حال فعالیت است و از این بابت این مجموعه باعث افتخار برای استان و شهرستان محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران با ارائه گزارشی از روند احداث و بهره برداری ازاین کارخانه، از تلاش شبانه روزی پرسنل و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی برای احداث این کارخانه تقدیر کرد.

منصور پورمهدی گفت: در حال حاضر این کارخانه با اشتغال زایی مستقیم برای 105 نفر به صورت سالانه 325500مترمکعب بلوک، 139500 مترمکعب پانل و در آینده با بهره برداری از کارخانه ملات خشک، سالانه 48هزار تن نیز ملات خشک تولید خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی افزود: در تمامی زمینه ها با تکیه به توان داخلی و با بهره گیری از متخصصین جوان و انقلابی، توانسته ایم دانش و فناوری روز جهان را کسب کنیم و در منطقه علاوه بر ثبت این علوم، زمینه افزایش این مهارت را نیز فراهم ساخته ایم.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *