منصور پورمهدی طی پیامی از روزه داران و کارکنان شرکت صنایع خاک چینی ایران دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز جهانی قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.

متن پیام بدین شرح است:

“بسم اللّه الرّحمن الرّحیم”

ابتکار بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» همواره خوی تجاوزگری این رژیم را به جهانیان یادآوری کرده و با شکل‌گیری مقاومت اسلامی در منطقه، حذف این رژیم را به مطالبه اصلی مسلمانان جهان تبدیل کرده است.

بیت المقدس بعنوان قبله اول مسلمین باید از چنگال جرثومه فساد و تباهی، رژیم کودک کش اسراییل آزاد گردد چرا که چنین رژیم سفاکی با همدستی و حمایت آمریکای جنایتکار در ماه‌های اخیر ده‌ها هزار نفر از مردم بی پناه غزه بویژه هزاران نفر از زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رسانده و در طی بیش از هفتادسال اشغالگری صدهاهزار فلسطینی مظلوم را از خانه و کاشانه خود آواره نموده است.
حمله ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از سرداران سپاه و مستشاران نظامی کشورمان در دمشق سوریه نیز قطعا آخرین جنایت این رژیم درمانده و مستاصل از جبهه مقاومت و فرزندان حزب الله نبوده و نیست که به باذن الله از آن پشیمان خواهند شد.
اینجانب از عموم پرسنل شرکت صنایع خاک چینی ایران دعوت می‌کنم تا همراه و همدوش با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جمعه این هفته ۱۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ ضمن محکوم کردن جنایات اسراییل خبیث فریاد‌های دشمن شکن مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را بر سرشان فرود آورده و با مظلومان و درمندان جهان به ویژه با آورگان و خانواده‌های شهدای غزه ابراز همدردی نماییم.

 

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *