به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، علی محمودی عضو هیات مدیره هلدینگ صدر تامین با حضور در این شرکت از خط تولید کائولن، معدن و کارخانه تولید بلوک سبک گازی بازدید کرد.

وی در این بازدید از افزایش همکاری شرکت های تابعه هلدینگ با دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان خبر داد.

علی محمودی گفت: در حال حاضر برای برون رفت کشور از مشکل بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال پایدار، باید بنگاه های اقتصادی مشارکت و تعامل خود را با مراکز دانش بنیان و دانشگاه ها افزایش دهند تا با استفاده از دانش و توان داخلی شاهد ساخت کارخانجات و رفع مشکل بیکاری جوانان و خودکفایی کشور در زمینه صنعت باشیم.

وی افزود : شرکت صنایع خاک چینی ایران با دارا بودن معدن غنی از کائولن، میتواند با بهره مندی از علوم جوانان حاضر در دانشگاه ها و مراکز علمی راهی جدید در توسعه مراحل فرآوری کائولن با توجه به نیاز داخلی انجام دهد.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران نیز در این بازدید از امضا تفاهم نامه این شرکت با دانشگاه تبریز خبر داد.

منصور پورمهدی گفت: با توجه به شعار سال که مزین به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین است، شرکت صنایع خاک چینی ایران با امضا قراردادی با دانشگاه تبریز درصدد احداث بزرگترین آزمایشگاه شمالغرب کشور در شهرستان مرند است که با تحقق این امر شاهد افزایش بهره برداری از معادن و در نتیجه احداث کارخانجات و اشتغال جوانان در شمالغرب کشور خواهیم بود.

وی افزود: یکی از راههای برون رفت کشور از مشکل بیکاری جوانان، تعامل مردم برای بهره برداری صحیح از معادن است که در استان آذربایجان شرقی پتانسیل های خوبی در زمینه مواد معدنی وجود دارد که در صورت مشارکت مردم می توان با بهره برداری از معادن، تعداد احداث کارخانجات فرآوری و در پی آن اشتغال جوانان و ارزآوری برای کشور را  می توان بهبود بخشید.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *