به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، منصور پور مهدی مدیر عامل این این شرکت طی پیامی سال جدید را به تمامی مردم به ویژه خانواده بزرگ شرکت صنایع خاک چینی ایران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سال 1402 با همه فراز و نشيب‌هايش سالي سرشار از علم و سازندگي در عرصه داخلي و اقتدار و سربلندي در پهنه بين‌المللي براي كشور عزيز جمهوري اسلامي ايران بود. خدا را شاكريم كه به ما توفيق خدمت در اين ميدان سازندگي عطا فرمود تا سهمي هر چند اندك در اين جهاد عظيم بر عهده داشته باشيم و باز هم قادر بي همتا را ‌سپاس مي نهيم كه به همه ما قدرت خدمت عطا فرمود تا در حد توان دين خود را در قبال مردم خوب کشور عزیزمان ادا نمائيم.

اكنون كه به آستانه سال 1403 قدم نهاده‌ايم، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبريك عيد نوروز آرزوي سلامت و سعادت براي همه پرسنل شرکت صنایع خاک چینی ایران و خانواده هايشان، از تلاش و كوشش كاركنان خوب و صميمي در نيل به اهداف شركت تشكر و قدرداني مي‌نمايم.
از خداوند بزرگ مسئلت دارم كه به ما همدلي و توانمندي بيشتر عطا فرمايد تا در سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با سعي و تلاش زيادتر، زمينه ساز عملي بخشي از اين شعار سال باشيم.

 

 

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *