به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، منصور پورمهدی مدیرعامل این شرکت از معرفی دو محصول جدید کائولن فرآوری شده در این مجموعه خبر داد.

وی گفت: شرکت صنایع خاک چینی ایران در سال 1402 توانست به همت پرسنل و کارشناسان این شرکت دو محصول کائولن فرآوری شده جدید را با عناوین DZWNK1 و DZWNK2 طراحی و بصورت آزمایشی تولید کند.

منصور پور مهدی در مورد خصوصیات این دو محصول جدید افزود: بالا بودن درصد آلومینا، سفیدی خام و پخت بالا، توانایی صادرات و جایگزینی با کائولنهای وارداتی مصرفی در صنایع کاغذ سازی علاوه بر مصرف در صنایع کاشی و سرامیک از جمله خصوصیات منحصر بفرد این دو محصول جدید در مقایسه با کائولنهای تولیدی داخل و وارداتی به کشور می باشد.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه گفت: این کائولنها می توانند علاوه بر ارزآوری به کشور از طریق صادرات به بازارهای جدید خارجی، نیاز صنایع کاغذسازی کشورمان به واردات کائولن را مرتفع و ضمن جلوگیری از خروج ارز باعث رونق تولید در سطح کشور و خنثی نمودن تحریم های ظالمانه در صنایع مختلف کشور شود.

شایان ذکر است شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان بزرگترین واحد تولید انواع  کائولن های فرآوری شده در کشور بوده که با تولید 18 نوع کائولن فرآوری شده  بیش از  75 درصد کائولن مصرفی در صنایع مختلف داخل کشور را تامین و حدود 15 درصد از کائولنهای مختلف تولیدی خود را به کشورهای مختلف در سراسر جهان صادرات می نماید.

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *