در آستانه بیست و یکمین روز ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، منصور پورمهدی مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در پیامی  سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و تمامی دوستداران و محبان حضرتش تسلیت وتعزیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است که مانند موجی در دریای بیکران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست کمال پیش رفت.
فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ است که همچون خورشید دریای بیکران انسانیت را گرم می کند. امام مومنان و متقیان درس آزادگی، گذشت، فداکاری و خدا دوستی را با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخت.

سالروز ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی (ع) مظهرعدالت وجوانمردی که مقارن است با لیالی پربرکت قدر که ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش و مغفرت در برابریگانه معبود هستی رقم میخورد .

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان دراین ماه پر خیرو برکت، فرا رسیدن سالروز ایام شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی (ع) را تسلیت و تعزیت عرض می کنم و توفیق بهره مندی از فیوضات بیکران شبهای قدر را ازخداوند سبحان را برای همه مسلمانان به ویژه همکاران ارجمندم خواستارم .

 

 

اشتراک گذاری

تاریخ انتشار خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *